segunda-feira, 1 de novembro de 2010

Tiquinho de mim

Paula.
Podia ser apenas uma, mas carregou consigo uma outra, Joanna, que veio transformar em dois o que antes era um, trazendo toda a complexidade de viver uma vida dupla, sem deixar de ser menos uma que a outra, pra que nao perca nenhuma delas em si.
E aqui estou.

E ainda me chamam de Paulinha.
E eu me sinto todas elas.

Um comentário:

Unknown disse...

Now, onto my second arguement. Manufacturers. This is new-old news. Many activity designers are against the income generating of movie clips on YouTube that include their activity. Manufacturers is clearly one of these companies. Recently Machinima have recieved problems from Manufacturers inquiring that all it clip clips with their activities on it have the income generating cash instructed to themselves rather than the uploader.

RS Gold  Buy Diablo 3 Gold   Buy Guild Wars 2 Gold